یه المپیخ داریم شاه نداره...!!

 اینجا المپیخه ......... خیابانی کچل کرده ......... {{خیالی نیست}} ......... جاتون خالی چه شناگرایی ......... من واقعا لذت میبرم میبینم این جانوران دو پا مثل دلفین که اصلا پا نداره شنا میکنن {جل الخالق} ......... همین جا، جا داره از تیلیویزیون محترم {مال ما Sony}{توجه*:هر چه مارکش معروفتر باشه بیشتر تلاش میکنه} تشکر کنم به خاطر تلاش بی وقفه در حفظ ادب ما ......... بهزاد با افلاطون و سقراط محاسبه میکنه ......... این گریگوریوس هی میگه بیاین کتاب بخونین ......... محل تیکه پاره شدن ژولیوس سزار و هم میبینیم ......... ۲ نفر اسکیت به پا پیام رفاقت و سگ مرامی و خراب رفیق بودن {صلح و دوستی} رو خدمت یونانی های عزیز پیشکش میکنند ......... آخه ۲ سال پیش دو تا دوچرخه سوار همین پیام رو برای ملت آمریکا بردن ......... فقط نمیدونم چرا اونجا پناهنده شدن؟ .........مگه ایران کتکشون میزدن؟ ......... حالا ......... {{خیالی نیست}} .........ممد میگه حتما دوچرخه هاشون پنچر شده ......... آمریکایی ها ام دیدن ایرانین بهشون لاستیخ ندادن .........آخه من نمیدونم؟ این لامذهبای بی دین شرم از خدا ندارن؟ {وا مصیبتاااااا} ......... راستی شما میدونید اینا چرا دارن اینطوری میدوند؟........

به بزرگی خودتون....آره...!!

Oh my GOD.....Loooooook it...!!
=======================>>>>>>>


آقاییون و خانوما حالا ما گفتیم میخوایم طنز بنویسیم ............. انتظار نداشته باشین از فردا هر کی اومد انجا، انقدر بخنده تا با آمبولانس ببرنشااااااا ............. آره قربونش اصلا کی گفت طنز بابا ما همه زندگیمون طنزه ............. همینجوری میخوام یه چیز بنویسم، شاید از Newyork Times اومدن باهام قرار داد ببندن{فکرشو بکن} ............. خدا رو چی دیدی؟ ............. مگه علی دایی فوتبالیست نشد؟ خوب منم نویسنده .............

"جمعه ۳۰ مرداد
ساعت ۹
درب اول توچال"

شروع دوباره با بلاگ اسکای.......

سلام .......... اانجا خیلی خوب میباشد{ذوق مرگ شدم} ..........فقط حیف که تهاجم فرهنگیه ........... خوب چی کار کنم ......... اینجا اگه خدا بخواد  میخوام طنز بنویسم ......... خوب چی کار کنم؟ استعدادم داره سر میره ........... باید بنویسم دیگه ......... اینجا خودمو خالی نکنم میرم یه بلایی سر خودم میارم ............ حالا شما بگین ببینم اصلا به من میاد طنز بنویسم؟ ........... نه؟ جون داداش نمیاد؟ ...........خوب پس آزمایش میکنیم ............ فووووووت  الو ۱ ۲ ۳ ........۳ ۲ ۱  صدا میاد؟ ..........
How to save your job?